MgA. Jan Brykczynski
Závěrečné studentské práce a výstavní soubory
Jméno práce | Typ práce | Rok |
---|---|---|
Collection | Výstavní soubor za 4. ročník | 2014 |
Současné tendence ve fotografických knížkách na vybraných příkladech. | Teoretická magisterská práce | 2015 |
The Gardener | Praktická magisterská práce | 2015 |
Aktuální tendence v oblasti fotografických knih. Současné fotografické knihy pokoušející se o revizi historie analyzované na příkladech vybraných polských publikací. | Teoretická doktorská práce | 2023 |
Všední místo - An Everyday Place | Praktická doktorská práce | 2023 |
Záverečné práce, které pedgog vedl
Jméno práce | Typ práce | Rok |
---|---|---|
Totem | Výstavní soubor za 1. ročník | 2024 |
Lokum | Výstavní soubor za 1. ročník | 2024 |
Verba-rze | Výstavní soubor za 1. ročník | 2024 |
Dům, který se zřítil | Výstavní soubor za 2. ročník | 2024 |
ŠKOLNÍ STATUTY | Výstavní soubor za 2. ročník | 2024 |
Greetings from the middle of No*way | Výstavní soubor za 2. ročník | 2024 |
Plesáci | Výstavní soubor za 2. ročník | 2024 |
grlz night in | Výstavní soubor za 2. ročník | 2024 |
spadek / dediování | Výstavní soubor za 2. ročník | 2024 |
„Growing Album“ | Výstavní soubor za 4. ročník | 2024 |
Ďáblovo žebro | Praktická bakalářská práce | 2023 |
Podívej se, jak tyto vzpomínky ovlivňují vaši vodu - SEE HOW THESE MEMORIES AFFECT YOUR WATER | Praktická magisterská práce | 2023 |
Paranormální jevy ve Fotografii | Teoretická bakalářská práce | 2023 |
Fotografická tvorba Mariusze Hermanowicze po roku 1982 | Teoretická magisterská práce | 2023 |
ZdrowieJEM | Výstavní soubor za 1. ročník | 2023 |
A Knife | Výstavní soubor za 1. ročník | 2023 |
ŠKOLNÍ STATUTY | Výstavní soubor za 1. ročník | 2023 |
Sabina | Výstavní soubor za 2. ročník | 2023 |
Mam rada kdyz je tma | Výstavní soubor za 2. ročník | 2023 |
Incomplete metamorphosis | Výstavní soubor za 2. ročník | 2023 |
Toi Story | Výstavní soubor za 2. ročník | 2023 |
Úporná země - Demanding Country | Praktická bakalářská práce | 2022 |
Eraserhead | Praktická magisterská práce | 2022 |
Anew | Praktická magisterská práce | 2022 |
Nerozhodný moment. Moderní narativní postupy v dokumentární fotografii. | Teoretická magisterská práce | 2022 |
Obraz Československa v období Pražského jara v polském tisku - The image of Czechoslovakia during the Prague Spring period in Polish publications | Teoretická magisterská práce | 2022 |
10 minut | Výstavní soubor za 1. ročník | 2022 |
Deleted Land | Výstavní soubor za 1. ročník | 2022 |
No title | Výstavní soubor za 1. ročník | 2022 |
Gutek | Výstavní soubor za 1. ročník | 2022 |
Grzebanie | Výstavní soubor za 2. ročník | 2022 |
Mít, čím přijet | Výstavní soubor za 2. ročník | 2022 |
Biodegradable Space | Výstavní soubor za 2. ročník | 2022 |
Miasto | Výstavní soubor za 2. ročník | 2022 |
Bez názvu | Výstavní soubor za 2. ročník | 2022 |
Półka/Polička | Výstavní soubor za 2. ročník | 2022 |
"Byli jsme mrtví tak dlouho" | Výstavní soubor za 4. ročník | 2022 |
Dušan | Výstavní soubor za 4. ročník | 2022 |
Doupě | Výstavní soubor za 1. ročník | 2021 |
Motanki | Výstavní soubor za 1. ročník | 2021 |
Zbuduje nowy dom | Výstavní soubor za 1. ročník | 2021 |
Anxiety | Výstavní soubor za 1. ročník | 2021 |
All That Hype | Výstavní soubor za 1. ročník | 2021 |
Stůl se zlomenýma nohami | Výstavní soubor za 1. ročník | 2021 |
Královstvo na osmom poschodí | Výstavní soubor za 1. ročník | 2021 |
Dobrze cie widziec | Výstavní soubor za 2. ročník | 2021 |
Blown out flames | Výstavní soubor za 2. ročník | 2021 |
Oheň | Výstavní soubor za 2. ročník | 2021 |
Svítání | Výstavní soubor za 2. ročník | 2021 |
Historia Polski zeszyt cwiczen vol. 1 | Výstavní soubor za 4. ročník | 2021 |
Sezon | Výstavní soubor za 4. ročník | 2021 |
Pohyb | Praktická bakalářská práce | 2020 |
Sen o monarchii | Praktická bakalářská práce | 2020 |
Fotografie předmětů v souvislosti s traumatem na vybraných příkladech umělkyň, které v Polsku tvořily po roce 2000. | Teoretická bakalářská práce | 2020 |
ODPOČINEK V POLSKÉ DOKUMENTÁRNÍ FOTOGRAFII PO ROCE 2000 | Teoretická bakalářská práce | 2020 |
Módní fotografie v Polsku v 60. letech 20. století | Teoretická magisterská práce | 2020 |
The Office | Výstavní soubor za 2. ročník | 2020 |
Fitoplankton | Výstavní soubor za 2. ročník | 2020 |
c.o.v.i.d. #zůstaň doma | Výstavní soubor za 2. ročník | 2020 |
"...zbytek - jsou pohledy" | Výstavní soubor za 4. ročník | 2020 |
Fotografický obraz polských prezidentů v letech 1989 až 2019 | Teoretická bakalářská práce | 2019 |
Krajinářská fotografie polských studentů, absolventů a doktorů Institutu tvůrčí fotografie v Opavě | Teoretická bakalářská práce | 2019 |
Ekonomické témata ve fotografii Konrada Pustoły | Teoretická bakalářská práce | 2019 |
Mezi dokumentem a fikcí v současné polské fotografii | Teoretická bakalářská práce | 2019 |
Polská velkoformátová fotografie v 21. století. | Teoretická bakalářská práce | 2019 |
MEZI DOKUMENTEM A FIKCÍ V SOUČASNÉ POLSKÉ FOTOGRAFII | Teoretická bakalářská práce | 2019 |
Fotografická tvorba Mariusze Hermanowicze do roku 1982 | Teoretická bakalářská práce | 2019 |
Sportovní fotografie v Polsku. | Teoretická magisterská práce | 2019 |
Krajina jako vypravěč | Teoretická bakalářská práce | 2018 |
Andrzej Gerorgiew portrecista | Teoretická bakalářská práce | 2018 |
Nové narace, dokumentární fotografie a transformace současných forem komunikace | Teoretická magisterská práce | 2018 |
Světelný smog | Výstavní soubor za 1. ročník | 2018 |
Módní fotografie v Polsku v 50. letech 20. století | Teoretická bakalářská práce | 2017 |
Komplikované vztahy mezi otcem a synem na příkladech ve fotografii | Teoretická bakalářská práce | 2017 |
Záverečné práce, které pedgog oponoval
Jméno práce | Typ práce | Rok |
---|---|---|
Analýza jevů apropriačního umění na vybraných příkladech prací současných polských umělců | Teoretická bakalářská práce | 2016 |
Fresh From Poland - organizace propagující polské fotografy v zahraničí. | Teoretická bakalářská práce | 2019 |
Mezi dokumentem a současným umění. Fotografie v Polsku po roce 2000 | Teoretická magisterská práce | 2016 |
Den, kdy nikdo nezemřel“ Adama Broomberga a Olivera Chanarina jako antiteze klasické válečné fotoreportáže | Teoretická bakalářská práce | 2020 |
Dobrze cie widziec | Výstavní soubor za 2. ročník | 2021 |
Zdá se, že je vše v pořádku | Praktická bakalářská práce | 2021 |
Obrazy psychické nemoci v současné fotografii / Images of mental illness in contemporary photography | Teoretická bakalářská práce | 2023 |